Leer automatiseren en heb tijd om te adviseren aan MKB-ondernemers

70% van de administratie gaat vanzelf

Maar niet zomaar vanzelf. Naast goede software zijn de inrichting van en de werkafspraken met de klant minstens zo belangrijk. Vroeger werden werkprocedures geautomatiseerd, nu worden werkprocessen aangepast aan efficiënte software. Software is gemaakt voor duizenden gebruikers. Wij maken de werkafspraken en de inrichting per klant op maat. Een goede inrichting is het halve werk. Zo komen wij tot geautomatiseerde adminstraties die tot 70% vanzelf lopen.

Niet boekhouden maar automatiseren

Daar heb je kennis voor nodig en een andere denkwijze. Dat zit in onze opleiding die 2 weken duurt. Want dat heb je nodig. Omdat elke klant weer anders is zowel qua bedrijf als qua cultuur, passen we de inrichting per klant op maat aan om tot de optimale automatisering te komen. Zo besparen de klant en wij ons tijd en hebben we 24/7 inzicht. De tijd en het inzicht kunnen we goed gebruiken aan het bijstaan van de ondernemer in het bereiken van de bedrijfsdoelen.

Waarom Yuki?

Met Yuki kun je niet old-school boekhouden. Je kunt dus niet in oude gewoontes vervallen. Daarom heeft OAMKB gekozen om de opleiding in Yuki te geven. Het geleerde in de opleiding kun je toepassen op elke online boekhoudapplicatie. Het is namelijk niet alleen de software, maar een belangrijk deel de werkwijze van OAMKB die leidt tot een 70% automatische administratie.

Welke software heeft OAMKB beschikbaar?

OAMKB werkt met:

Yuki Nmbrs Elsevier nextens
Exact Online Emerus Fiscaal gemak
Reeleezee Graydon Primaccount
Twinfield E-herkenning Quo Vadis
Ficsus Visionplanner Pinkweb Applications BV
Google apps Caseware Audition


De software wordt tegen kostprijs doorberekend door de Stichting ICT OAMKB. Waar mogelijk wordt een inkoopvoordeel behaald door gezamenlijke inkoop. De stichting heeft geen winstoogmerk. Elke maand wordt een overzicht verstrekt van de afgenomen software welke je kunt controleren alvorens de factuur wordt verstuurd. De stichting heeft een supportdesk die elke ochtend en bij nood buiten openingstijden, bereikbaar is.