Een kwaliteitssysteem dat je tijd bespaart

En je werkzaamheden zijn gelijk verdeeld over het jaar

Maandcontroles, kwartaalcontroles, altijd up-to-date, jaarcijfers voor 1 juli klaar, regelmatig goed contact met je klanten, samen toegang tot administratie en dossiers en altijd de nieuwste technieken zorgen ervoor dat er meer automatisch verloopt, er goede communicatie is en minder fouten worden gemaakt. Elke week ontvang je nieuwsupdates zodat je je klanten pro-actief kan voorzien van advies.

Dat is kwaliteit en dat levert tevreden klanten op. OAMKB wordt bij het klanttevredenheidsonderzoek dat door ons en in Yuki doorlopend wordt gehouden gewaardeerd met een 8 of hoger.

Verder wordt iedere partner bezocht door de kwaliteitscoach, die ook zaken zoals beroepsaansprakelijkheidsverzekering en dossiervorming met jou nakijkt. Tot je beschikking staan werkprogramma's, modellen en het kwaliteitshandboek die wij voor je onderhouden en die geschikt zijn in combinatie met elke boekhoudsoftware waar jouw kantoor mee werkt.

Ook een belangrijk onderdeel van onze kwaliteit is het managen van de verwachtingen van de klant. We hebben een duidelijke prijsstelling en heldere offertes. We bieden vaste prijzen en leggen goed vast wat daar onder valt, zodat de klant niet voor verrassingen komt te staan.

Voor accountants

Het NBA stelt andere kwaliteitseisen dan wij. Daarom hebben we een voorbeeld dossier en een kwaliteitshandboek speciaal voor deze toetsing. Als je dit voorbeeld volgt, kom je met vlag en wimpel door de toetsing heen. Vooraf komt onze registeraccountant je een pre-toets geven. Elke OAMKB partner heeft recht op 2 coachende toetsingen, dus dit kost je niets. OAMKB heeft PE-accreditatie van het NBA en geeft je daarom PE-punten voor de trainingen.

Waarneming is via de overeenkomst geregeld om de continuïteit van je kantoor te waarborgen.

Klachtenregeling

Wanneer een klant een klacht heeft kan hij bij ons terecht. Een klacht is immers een vraag naar een oplossing van een probleem. Daar zorgen we voor, zo snel mogelijk en in overleg met jou. Hier vind je de klachtenprocedure.